YOU MAKE ME HAPPY

Hemma från underbara dagar i bure, tack alla!
Bada, sola, gått å sett film är nog vad som hänt, underbart vare.
Nu blir de nog ladda hem en film å se sensova, eller kanske somna under filmen...(a)
De ser vi väl, imorgon blir de dra mot boliden å hämta kläder osv, säkert träffa någon kompis oxå.
Sen blir de bege sig vidare mot Ann-kristin å hoppas på att hon e hemma, medans Kalle fixar nå.
Menmen, nu ska jag ta å leta vidare efter någon bra film. Pusss


Lite bilder, inget liv utan vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!