Jag älskar dig, föralltid!

Till dig, du är underbar gumman!

Vänner är något man inte kan vara utan
De är som luften vi andas
Och jag skulle försvinna om du försvann
Att leva utan dig, skulle aldrig kännas rätt
Du är det absolut bästa som existerar i denna sorgsna
värld
Jag är rädd att en dag inse att du faktiskt är borta
Jag är rädd att en dag med dig kan vara den sista
Aldrig kan du förstå hur mycket du betytt för mig
När du torkat mina tårar och stått vid min sida
Det är underbart att jag hade någon som dig
Du ger mig den trygghet jag behöver
Du ger mig det hopp jag alltid velat ha
Du skapar den tro jag ibland saknar
Utan dig skulle livet kännas hårt
Så många stunder, skratt och tårar du givit
Så många minnen delar jag med dig
Jag gråter när jag saknar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!