Helt ointressant!

Folk förändras å saker går fel. Vänner försvinner medans andra kommer tillbaka.
Livet går upp å ner, ibland måste man bara öppna ögonen för att se.
Livet har alltid gott att ge, allt löser sig med tiden.
Sluta aldrig kämpa för de ni vill, vem vet en dag kanske du har de i dina händer.
De där som fattats hela vägen kanske äntligen blir ditt.
Hoppas å sluta aldrig hoppas. Håll ett hårt tag om dina vänner å låt dom aldrig gå.
MIsstag händer, men kom ihåg att säga FÖRLÅT. De ordet blir inte uttjatat.
Skratta mycke å hitta på tokigheter. Vi lever bara en gång, så ta vara på det!
Även om kärleken är skit, le å ta vara på livet. Låt inte en kille/tjej förstöra ett liv.
De finns många, de gäller bara att hitta just den rätta för dig. Han/hon finns därute.
Sluta aldrig hoppas, lev livet nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför har du kvar bilden på designen om ni ändå har gjort slut, bara undrar. :)

2011-07-05 / 15:40:46
Postat av: Nina

Sv: För den som ska fixa de har inte haft tid å inte jag heller så den är bara kvar.

2011-07-07 / 18:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!