Till dig, -jag saknar dig

Försöker att tänka att du har det bra, att du slipper lida.
Men du försvann utan en varning, för nån dag sin var du dig lik.
Du var glad och du fick oss att le. En julafton jag sent glömmer.
Du satt där såg ut som förr, jag märkte inget fel.
Men du lämnade oss bara några dagar senare.
Nu finns du inte bland oss vi kan inte se eller höra dig.
Men jag vet att du finns här, du kommer skydda oss.
Du vill inte att vi ska vara ledsna.
Men vi sörjer dig, jag sörjer dig. En stor del av mitt liv har försvunnit.
Du lämnade ett hål efter dig, jag saknar dig mer än ord kan beskriva!
Varför? varför just du, varför just nu?
Jag vet att allt kommer bli bättre, men allt är bara så svårt att fatta.
Jag älskar dig och de kommer jag alltid göra.
Livet kommer inte vara desamma utan dig..
Men hur mycket jag än gråter, hur mycket jag än skriver så kommer du inte tillbaka!
Hur mycket jag än bönar och be så kommer jag aldrig få se dig igen.
Aldrig få känna dina kramar eller höra din röst.
Kommer aldrig glömma dig. och den person du var ♥

Kommentarer
Postat av: Å

Så vackert Nina!! jag tror din morfar kanske ler i himlen :)Kram

2011-12-30 / 12:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!