Lär dig livets stora gåta, Älska, Glömma & Förlåta.

Inte uppdaterat på ett tag, men orken har inte varit framme.
Men de har väl inte hänt så mycket förutom att jag fick träffa min underbara släkt i lördags.
På Mias 40års kalas. De va så sjukt saknat och roligt.
Men sen ha de väl inte hänt så mycket, skola som vanligt och typ ug.
Aja, nu ska jag ta och lägga mig innan jag somnar här.
Tänkte bara skriva lite så ni vet att jag lever.
Pusshej!
Jag älskar er, ni är underbara. Alltid ler jag med er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!