just so you know

Sitter nu hos syrran å funderar å jag vill verkligen flytta tillbaka till stan, allt var så enkelt då.
Vafan skulle jag dit bort å göra, visst mycket positivt har funnits å hänt men ändå.
Aja, snart börjar man nian å skolan blir viktigare å viktigare. Vet inte riktigt vad jag ska gå för program.
Men då kanske man bor i stan, lixom då äre ingen skola som håller mig kvar i Boliden.
Som nu mamma alltid tjatar om, du har ju skolan där, visst ska du gå klart skolan där osvosv.
Men jag vill inte de, känns bara som jag vill tillbaka å de är NU! Menmen, ett år.. Orkar jag vänta?
Får väl lov kanske, men känns ändå svårt att lämna allt, å kompisarna.
De går ju iaf hälsa på, inte så att jag flyttar hundra mil därifrån, å de flesta kommer ju ändå gå i stan.
Lixom de är bara Skellefteå, inte typ Stockholm eller nå.. Menmen nog med det.
Jessica sitter iaf å ser ghost whisperer(stavning?) å ja, jag sitter här som kanske märks.
När hon sett programet blir de nog se Beck eller nå å äta lite godis. Eller kladdkakan vi just baka kanske?
Nu ska jag nog vara lite social å se tv med henne. Vill dock ut å gå, igen? Va ute för nån time sen oxå.
Aja, vi ser väl hur detta slutar. Nä nu ska jag sluta innan jag börjar svamla runt...
Pusshej!


Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!