Jag ger dig inte mycket, men jag ger dig mitt liv!

Du är den som alltid stått mig närmast, den som alltid stöttat mig genom livet.
Vi har haft våra stunder som vi bråkat jävel, å stunderna vi tårkat varandras tårar.
Du har alltid varit som ett extra stöd för mig, även om vi "hatat" varandra så vet jag att du funnits där.
Jag har alltid känt en trygghet i dig som jag aldrig känt hos någon annan.
Du har alltid varit den som fått veta allt först. Dens axel jag alltid kunnat gråta mot.
Den jag alltid litat på, du ha alltid varit mer en min bästa vän, du är som en syster.
Du kommer alltid ha mitt stöd, vad som än händer kommer jag alltid finnas för dig.
Nu har du flyttat längre ifrån mig, men de spelar ingen roll. Hur lite vi än träffas så kommer de alltid vara du&jag!
Jag kommer aldrig släppa din hand, jag kommer alltid hålla dig hårt. Kommer aldrig lämna dig å kommer aldrig glömma dig.
Gumman du är en ängel, en ängel här på jorden. Jag fattar inte hur vi kommit varandra så pass nära.
Å ändå, de har gått snart 3år sen jag hitta dig, så fort tiden går.. Alla minnen me dig kommer jag aldrig glömma.
Kommer ihåg den natten jag vakna å du låg vid min sida å grät, kommer aldrig glömma känslan.
Du kom till mig när du kunde farit någon annan stans. Men du valde mig, å du vet att även nu finns de alltid en sägplats till dig här.
Aldrig ska du behöva känna dig ensam, kommer sitta vid din sida föralltid. Du är en vän man bara inte kan förlora.
Du har alltid hjälpt mig å jag kommer aldrig kunna tacka dig. Du har mitt liv i dina händer, nu får du göra vad du vill med det.
JennyLinnéaNygren jag älskar dig!!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!